توافقنامه سطح خدمات

مقدمه:

شهروندان و مشتریان محترم

بدینوسیله توافق سطح خدمات سایت پست بانک ایران برای آگاهی به اطلاع می رسد:

هدف :

هدف از توافقنامه سطح خدمات این است که ارائه با کیفیت خدمات توسط پست بانک ایران برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

این بیانیه، سطح توافق دوجانبه در خصوص خدمات، روش های نظارت و مسئولیت های پست بانک ایران و مشتریان را مشخص می نماید.

مسئولیت و تعهدات بانک در قبال خدمات گیرندگان:

پست بانک ایران به عنوان یازدهمین بانک دولتی با مجوز بانک مرکزی ارائه خدمت نموده و بر اساس مصوبه مورخ 06/05/1395 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزهICTکشور و همچنین بزرگترین خرده بانکدار حوزه روستایی تعیین گردید و موافقت می نماید که خدمات خود را با رعایت مسئولیت‌ها و تعهدات به ترتیب زیر ارائه نماید:

  • 1.ارائه انواع خدمات بانکی ریالی و ارزی از طریق شعب در چارچوب قوانین و مقررات بانکی
  • 2.ارائه انواع خدمات بانکی ریالی از طریق باجه های خدمات بانکی در روستاها در چارچوب قوانین و مقررات بانکی
  • 3.ارائه و توسعه بانکداری الکترونیکی از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن موبایلی و ...
  • 4.فراهم سازی محیطی امن برای دسترسی کاربران به اطلاعات عمومی و بهره‌مندی از امکانات و خدمات الکترونیک، در بالاترین سطح امنیتی
  • 5.اطلاع رسانی مشخصات کلیه شعب و باجه های خدمات بانکی در بخش «شعب/باجه های بانکی» سایت بانک
  • 6.اطلاع رسانی در خصوص اطلاعات لازم درباره همه خدمات و محصولات بانکداری اعم از انواع سپرده ها، خدمات ارزی، تسهیلات و ... در بخش «میز خدمات» سایت بانک
  • 7.ارائه امکان ثبت و پیگیری پیشنهادات، شکایات و انتقادات مشتریان گرامی از طریق بخش «سامانه الکترونیکی رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات، شکایات و... سایت بانک
  • 8.امکان ارتباط با حوزه میز خدمت برای اطلاع و راهنمای مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیر الکترونیکی از طریق کانالهای ارتباطی تعیین شده درسامانه سلام(اعم از کانالهای ارتباطی غیر حضوری وارتباط با مدیرعامل)
  • 9.این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

تعهدات خدمت گیرندگان درمقابل بانک

  • 1.بر اساس قوانین بانک مرکزی و مبارزه با پولشویی متقاضیان خدمات سپرده ای بانک که قبلاً در بانک حساب ندارند مکلف هستند با ارائه مدارک هویتی و تنها به صورت حضوری و از طریق شعب و باجه های خدمات بانکی افتتاح حساب نمایند.
  • 2.برای دریافت کلیه خدمات حضوری، بر اساس قوانین بانک مرکزی و مبارزه با پولشویی داشتن کارت ملی توسط مشتریان الزامی می باشد.
  • 3.مشتریان متعهد به ارائه اطلاعات صحیح در فرمهای تکمیل شده مرتبط با خدمات دریافتی می باشند.
  • 4.مشتریان متعهد به حفاظت از اطلاعات سامانه های بانکداری الکترونیک از قبیل نام کاربری، رمز عبور سامانه ها و رمز اول و دوم وCVV2کارتهای خود می باشند.
  • 5.مشتریان متعهد به انجام تعهدات خود در زمینه تسهیلات و اعتبارات دریافتی و ... می باشند.

هزینه ها و پرداخت ها

کارمزدها و هزینه های خدمات این بانک بر اساس قوانین بانک مرکزی دریافت و قبل از ارائه خدمت به مشتریان اعلام می گردد.

دوره عملکرد:

این توافقنامه تا زمانی که اصلاحیه آن صادر نگردیده اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه:

نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها مؤثر خواهد بود. در صورت امکان در «نظر سنجی» مشارکت فرمایید